Олімпіади


Олімпіадні завдання з математики

1.Запишіть усі трицифрові числа, використовуючи цифри 0,4 і 7, щоб жодна цифра у кожному числі не повторювалася.
Скільки всього десятків у найбільшому числі?
2. Розв'яжіть задачу двома способами.
У саду 18 білих троянд, червоних — на 3 більше, ніж білих, а рожевих — на 9 менше, ніж червоних. Скільки рожевих троянд розквітло в саду?
3.У "віконечка" запишіть знаки дій і розставте дужки так, щоб одержати правильні рівності.
48 □ 4 □ 2 □ 3 = 24
48□ 4 □ 2 □ 3=42
48 □ 4 □ 2 □ 3 = 16
4. Шість стовпів для огорожі ділянки розміщено в один ряд. Відстань між двома сусідніми стовпами 5 м. Скільки метрів становить відстань між крайніми стовпами?
5. Які цифри треба записати замість "зірочок", коли відомо, що остача — найбільша з можливих?
* 1 : 9 = 7 (ост.*)
6. Маса манної крупи в столовій ложці 25 г, а в склянці — 200 г. Як за допомогою склянки і столової ложки відсипати 300 г манної крупи?
4 клас
1. Розв’яжи задачу.
Площа нашої країни 22 400 000 кв.км . ¾ частини її покрито водою, з них – 1/50 частина – питною. Яка площа нашої країни покрита питною водою?
2. Запиши математичний вираз, знайди його значення.
Різницю добутку чисел шість тисяч вісімнадцять і два та числа п’ятсот сорок зменшити у шість разів
3. Постав знаки й дужки, щоб рівності були правильними.
1 1 1 1 1 = 100
3 3 3 3 3 = 100
5 5 5 5 5 = 100
5. Розв’яжи задачу.
На уроках праці Іра, Таня та Василько робили іграшки для малюків. Кожен малюк отримав по 3 іграшки. Найбільше іграшок зробила Іра - 7, найменше Василько - 3. Скільки малюків отримали іграшки?
6. Навколо клумби квадратної форми треба розмістити 14 камінчиків. Намалюй, як це зробити?
7. Батька вчителя звуть Мирон Петрович, а сина вчителя – Олександр Тарасович. Як звертатися до вчителя?
Олімпіадні завдання з української мови

1. Поділи слова для переносу: гайок, від’їжджає, ґудзик, сойка.
2. До поданих слів дібрати слова, близькі за значенням: ввічливий - копиця - жара - хуртовина –
3. Записати якомога більше слів ознак до поданих слів: весна – квітка –
4. З поданих слів склади речення, підкресли головні члени. В іменниках познач закінчення. гаю, пісня, лине, весняного, солов’їна, з
5. Запиши речення в такій послідовності, щоб утворився текст. Устав пропущені літери. До утвореного тексту добери заголовок, запиши його перед текстом. Склади кінцівку тексту (2-3 речення) й допиши її.
Раптом у дол..ні з-за лісу з’явилася хмарка. Це зовсім і не хмарка, а в..л..чезна зграя шпаків. Вона насувалася швидко і зростала на очах. Сонячний весняний день.
6. Запиши слова за алфавітом, постав наголос. Завдання, ознака, заняття, олень, виразно, новий, посередині, фартух.
7. Заміни вислови одним словом, це слово запиши.
Пекти раки – Точити теревені – П’ятами накивати – Повісити носа – Набрати води в рот –
4 КЛАС
1. У кожному рядку підкресли зайве слово: а) малюнок, мальований, малятко, маляр; б) сільниця, сільський, сіль, солоний; в) чайка, чаїнка, чай, чаювання; г) дубок, дубовий, дублер, дубняк; д) дощик, задощило, дощовий, дощатий.
2. З поданих слів склади і запиши речення, підкресли головні члени речення. Над кожним словом познач частину мови. Поле, у, долині, при, прозорий, б’ється, джерельце.
3. Запиши в алфавiтному порядку поданi слова, вставляючи пропущенi букви. Т...л…фон, д...ржава,, т...л....грама, iнж...нер, ш...ренга, ок...ан.
4. Запиши словосполучення, поставивши iменники в родовому вiдмiнку множини. Багато (вишня), кiлька (прiзвище), чимало (заповiдъ), багато (соловей).
5. Запиши речення, пiдкресли головнi та другоряднi члени. Свiжий снiг срiблом сяяв пiд блакитним наметом неба.
6. Перепиши, устав пропущені літери. Допиши 3-4 речення, щоб утворився текст. Добери до тексту заголовок і запиши його перед текстом. Жовтий л..сточок на тонкій гілочці виглядав з-за дер..ва, як лев..ячий хвостик, і саме дер..во скидалося на лева, що заріс золотавою гривою. ...
7. До висловів з лівої колонки добери антоніми з правої. Запиши їх парами.
Хоч голки збирай
Жити чужим розумом
Жити своїм розумом
Рукою подати
За тридев’ять земель
Хоч око виколи

Немає коментарів:

Дописати коментар